Tel. 0183 - 510779Openingstijden 08 - 20u (ma t/m za)
onze vermelding op www.keurmerk.info
Menu

Afhandeling klachten

Klachtenregeling


Indien u een klacht heeft over het geleverde product behandelen wij de klacht overeenkomstig onderstaande klachtenprocedure.

Nadat U de gebreken heeft geconstateerd dienen deze binnen 14 dagen, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend. Dit doet U door een klachtenformulier ingevuld op te sturen. Dit klachtenformulier vraagt U telefonisch of per mail aan. 

 Bij Zandensplit.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Zandensplit.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van Zandensplit.nl kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar Zandensplit.nl als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van Stichting Webshop Keurmerk.